Yankiii kusma değil ama ishal benim oğlumda da olmuştu 3.5-4 ay civarlarında. Aynı şekilde aşırı salyası vardı ve her şeyi ısırmaya çalışıyordu çılgınca 😅 doktora sorduk kontrol etti evet dişi geliyor gibi dedi. 6.ayına bir hafta kala yeni çıktı. Ama nadirende olsa 4.ayında çıkaran bebekler de olabiliyormuş. İnşallah sizinki çok uzun sürmez. Yine bir doktora danışın tabi diş mi yoksa başka bir şey mi emin olmak için