Usyarun yaaa bizim doğduğundan beri katlanıyor önce dedim bişey olmaz herhalde ama su an baya kepçeleşti sanki 6 aylık olduk üzülüyorum ne yapsam bilemedim o band e bebekte yok ama joker de var Trendyol dada var ama yorumlar pek iyi değil bilemedim ya