Kızlar ben de artık kara kara dusunuyordum,dokuzuncu ay en ıstahsız ayımızdı bızım de.sabahları hıp büsküvi yumurta muz karıstırıp verdım zar zor,onuncu aya dogru resmen cocuk rahatladı,kahvaltıda onune minicik ekmek cubuk peynır vermeye basladım.saldırarak yedı🤣kendı yedıgı ıcın .sizler se deneyin bakalım ben cubuk peynırın gucune inanıyorum.bir de hep bızımle oturdu biz yerken bıze bakıyor.ben yıyorum sonra kasık ona gorsun sizi