Arkadaşlar merhaba 😇 2 aylık bir bebeğim var gece 1. 30 da uyuyup 5te uyanıyor emmek için yani arada uç buçuk dört saat var sizce kendim uyandırıp emzirmeli miyim yoksa uyumalı mı sizler ne yapıyorsunuz ama gün içerisinde sürekli emiyor saatte bir iki saatte bir gibi…..