Aklımda ileriye doğru oğlumu kreşe bırakmak geçiriyordu ama gerek burda okuduklarim gerek haberlerde gördüklerimden artık korkar oldum oglum daha 15 aylık bir buçuk sene sonra daha çok sosyallesmesi icin krese vermeyi düşünüyordum.. Bebeği krese giden anneler memnunmusunuz??
Ya da kres bebekler için ne kadar faydalı??