Merve1134 Kızlar doğumdan sonra anı baş donmelerim ve bazen miğde bulanmalarim başladı bazen oluyor d vitamini çok eksikti ve kansızlık vardı başına gelen var mıdır böyle birşey
Aley_ Merve1134 Benimde kan değerlerim çok düşüktü, hamilelik öncesinde de öyleydi. O arada başım dönerdi sık sık. Kan için hap verdi doktorum hala kullanırım bir sorun kalmadı.
Sedacablog Merve1134 benimde kan seviyem çok düşüktü hamilliğimde günde 4 tane demir hapı alıyordum baktılar yükselmedi kan takviyesi aldım doğumda sıkıntı olmasın diye uandada düşük o yüzden baş dönmesi çok fazla oluyor, halsizlik fln
Merve1134 Vanilya d ve kan kulllanmistim düzelmişti bıraktım iki hafta kullanıp şimdi gene aynı oldum
Sevdamavi Merve1134 benim 1 ay oldu bi saglık ocagına gidip değerlerine mi baktırsan lohusaysan normal dicektim
Merve1134 Vanilya evet tekrar baktirmaliyim hamileyken hiçbirini kullanmadım doktor demesine rağmen sonuç felaket
Vanilya Merve1134 Hamileyken kullanmaman çok tehlikeli canım zaten de neyse geçmiş gitmiş. Sen bir daha mutlaka git
Duygusuz Merve1134 benimde baş dönmem cok oluyor dr um cok kan kaybettiğimi söylemişti günde iki kez içmem için takviye vermişti devam ediyorum ama yine de Arada olıuor