Mom081 Arkadaşlar bebegimin yattigi yastik üstü full kıl olmus küçük küçük neden bukadar cok kıl dökülmüş bi sıkıntısı mı var sizce bu arada bebegim saçlı sačı uzun sac deil yani 1 aylik
Tortilla_ Mom081 saçları dökülüyordur. Benim kızımın 3.5 Aylıkken dökülmeye başladı yattığı yer sürekli saç olurdu
Song Mom081 yok tamamen olmuyot bi kısım enseden bi kısım ustten sırayla dökülüyorlar 🤣yabı alıştıra alıştıra
Hivrozam Mom081 benimde kizimin komur gibi saclari vardi hepsi döküldü yastik hep kıldı sonradan sarı saclar cikti😊
ArasSeda Mom081 ay bizimki de öyle 4 ay 5 günlüğüz yatağını hergün çırpıyorum tüy toplayıcı ile alıyorum yine aynı oluyor tekrar yatırdığımda ☺️
Rukiyecavusooglu Ahaha bizim kızın pek saçı yoktu olan saçı da dökülüyordu bizde komple traş ettik şimdi yeni yeni çıkıyor sarı sarı😁🥰🥰minnikcik saçlarına kurban olurummm😁😁
Elmass1 Rukiyecavusooglu bende bugün traş ettircem çok dokuluyo ve konak var kesilirken konak acıtır mi sizde var miydi
Rukiyecavusooglu Elmass1 onu bilmiyorum kuzum biz kestikten sonra konak oldu zeytinyağı ile masaj yap.tim 2gune bir duş aldırdım kendiliğinden yavaş yavaş çıktı konaklar
SeverusSnape Mom081 bebek saçları dökülüyor, endişelenmeyin. Benim kızım kel doğmuştu, tel tel saçları vardı sonra onlar da döküldü. 20 aylık hala toplanacak saçı yok 🥺❤️