8 aylik ikizlerim var bir kiz bir erkek oglum cok uysal ama kizim tam tersi cok hircin kizimla hic biryere gidemiyorum nereye gidersek agliyo durmuyo ama eve gelince susuyo hava guzel oldukca cikartiyorum alissin diye yok ayni kiyamet kopariyo eve getirene kadar inanin artik bunaldim delirmek üzereyim kimseye gitmez kimsede durmaz asla baska bir yerde uyumaz nasil alistiricam bilmiyorum ben yurt disinda yasiyorum ve 2 ay sonra ailemin yanina gidicem istanbula kara kara dusunuyorum bu kiz orda durmazsa napicam bu durumu yasayan varmi nasil atlattiniz lütfen akil verin delirmek üzereyim