Bizimki maclaren atom. Kabin boy diye geçiyor. Puset takma aparatı ile kullanılabiliyor. Maxi cosi, cybex pusetleri ile uyumlu. Ben gayet memnunum. Çok hafif ve sağlam. 5.5 kg falan ağırlığı. Teker yerleride kraft vs de olduğu gibi alüminyum ya da plastik değil. İç malzemesi yani. Benim için tek eksi yönü tek elle kapatılmaması, yani kucağınızda çocuk varken arabayı kapatıp acamazsiniz ama ben bunu bilerek aldım. Hani sizin için eksi olabilir. Puseti de 3 ay falan kullandım. 3 . Aydan beridir direkt arabaya koyuyorum bebisi. Benmki puset hiç sevmedi zaten