Merhaba güzel anneler, dün @prensinveannesininguncesi arkadasimiz cok guzel bir cagrida bulunarak Cimer’e Sma’lı bebeklerimiz icin bir yazi yazip toplu sekilde gonderelim diye harika bir fikir sundu. Bunun icin nacizane ben bir yazı hazırladım, hepimiz bu yaziyi ayni saat araliginda Cimer’e yazarsak belki yetkililere bu konu hakkinda sesimizi duyurabilecegimizi dusunuyorum.
Cimer: Cumhurbaskanligi iletisim merkezi oluyor. Google’dan Cimer’e girip, Basvuru Yap kısmından bilgileri doldurduktan sonra gelecek pencereye asagidaki yaziyi kopyalayip yapistirarak siz de destek olabilirsiniz. Ayni saat araliginda ve ayni yaziyi gondermemiz belki dikkatlerini daha cabuk ceker diye dusunduk. Desteklerinizi bekliyoruz guzel anneler🍀
Merhaba, bir anne olarak; son zamanlarda gerek sosyal medyada, gerek televizyonda sık sık rastladığımız SMA’lı bebeklere çok üzülmekteyiz. Bir vatandaş olarak, bir insan olarak, bir anne olarak devletimizden, SMA’lı bebeklerimizin tedavilerine ulaşabilmeleri için yardım beklemekteyiz. Her bireyin bir can hayatı söz konusu olduğunda ne kadar hassas olduğunun bilincindeyiz. Daha bebek yaşta böyle ağır bir hastalıkla boğuşan SMA’lı bebeklerimiz için oluşturulcak bir fon, kampanya, yardımlaşma çağrısı vb. bir oluşum yapılabilirse, Türkiye Cumhuriyeti vatandasi olarak SMA’lı bebeklere ve ailelerine bir adım atılmasını ve bu konuda yardımcı olabilmeyi çok istediğimi belirtmek isterim. Her ne kadar bu hastalığın tedavisi henüz Türkiye’de olmasa da, bizim gibi buyuk bir milletinin birlik oldukca bu bebekleri yasatabilecegimize olan inancimiz sonsuzdur. Amerikada’ki Zongelsma tedavisi SMA’lı bebekler ve aileleri için umut olmaktadır. Tedaviyi alan bebeklerin güzel gelişmelerini büyük heyecan ve umutla takip etmekteyiz. Diğer bebeklerimizin tedavilerinin de, sizlerin önderliğinde ve halkımızın desteğiyle yapılabileceğine olan inancımız sonsuzdur.