Kızlar ek gıdaya başlamamızla birlikte kabızlık oluştu. Dün akşam doktorumuza gittik olabileceğini söyledi,zeytinyağ veriyorum,armut verdim ardından ılık su içerdim yarım çay bardağından biraz az ama şuan da da çok ikiniyor yavrum sizin önere bileceğiniz birşey var miii🤦