Nadireela şampuan olarak ne kullanıyordunuz? Kızıma bir sefer Dalin şampuan kullanmak zorunda kaldık, ertesi gün kafa derisi bile egzama olmuştu. Mustela Stelatopia kullandık, o bitince Unibaby’e geçtik. İkisinden de çok memnunum. Mustela yerine Unibaby’de tercih edebilirsiniz, doktorumuz söylemişti. Dalin’i hiç önermiyor.
Çamaşır deterjanı olarakta hep Unibaby Sensetive kullandım. Vücudunda hiç olmadı, kafa derisi ve yüz kısmı olmuştu şampuandan dolayı. Çok geçmiş olsun.