Tugbarenas 1.si 3 aylık bebege ek gıda verilmez, akrabalarınız bebege zarar mı vermek istiyor. 2.si doktor aksını soylemedıkce normalde tadıma 6. ayda baslanır hala 1 ayınız var bebegınız hazır olmayabilir, eger anne sutu alıyorsa bırakın bı süre nasılsa ömrünün sonuna kadar gıda yıyecek anne sutunu alma suresı sınırlı, eger mama yıyorsa yogurt dısında bırsey deneyın yogurdu sonra teklıf edın, eksı gelmıs olabılır begenmemıs olabılır. bırde ilk verdiğiniz yıyecegı hemen almasını beklemeyın henuz yutmayı ogrenmedı. ben havucla baslamıstım ilk gun 1 cay kasıgını 1.5 saatte yemıstı bunlar normal seyler kendınızıde cocugu da sıkmayın hersey guzel olsun ❤️