Arhezzehra Merhaba ya ben sabah akşam kızımı bereyle uyuturuorum uyutma sebebimde illa gözlerini kapatmam gerekiyor yoksa uyumuyor kızım ve 6 aylık sizce bi sorun olur mu
serhattt Arhezzehra cok tehlikeli artık benım bebegım 5 aylık ne bulsa yuzune cekıyor agzına goturuyor nefessiz kaldı kac kere hele gece yatarken dahada tehlıkelı donmeye de baslamıstır artık bence yapmayın bırsey olur Allah korusun
avhatice Ben oğlumu doğduğundan beri öyle uyutuyorum sekiz aylık tek sorun heran bere bulundurmak zorundayım çünkü alıştı onu takmadan uyumuyor