Bizim de grip oldu cesme gibi akıyordu burnu,artık doktora gidelım dedık.aksam gidebilirsiniz ozellerde kımse olmuyor,bize bikacgun sonr ada oksuruk olabılır endıselenmeyın dedı.belırtı olsrak sordu zaten kusma şu bu war mı dıye.yaygın ewet burun spreyi,damla ve cold mix verdi bir gunde asırı ıyı geldı nerdeyse gecti nezlesi sukur