Selimustafa AntiFilozof Valla şuan 13 aylık oğlum var ısırdığı için yara oldu vecok açıyor sürekli de emmek istiyor 😤
Morfrenk AntiFilozof 4 ay olduğunda büyük bir ölçüde azaldı ama sinirlenip damaklarını bastırdıkça hala acıyor
Ccansuu AntiFilozof emzirirken ağrı acı oluyorsa muhtemelen yanlış emiyor olabilir emzirme pozisyonlarını değiştirin 🍀
Selimustafa AntiFilozof Hep böyle sürmez ama meme ucu hassa olduğu için bı isirsa hemen yara oluyor yada daha küçükken memeyi yanlış kavramaktan oluyor