gizmii Kızlar biz ek gieaya beşinci ayda başladık artık kahvaltı vermek istiyorum siz neler veriyorsunuz fikir olsun paylaşır mısınız
Song Iki tane hıp organik bebe biskuvisi ıhlamur ıle ıslatıyorum,pekmez muz(cam rende) koyuyorum bazen armut,ceyrek yumurta sarısı haslanmış karıstırıp mama olarak verıyorum