Merhaba arkadaşlar biz çok gazlı bir bebeğiz Aptamil comformil kullandım ama Bebelac Gold önerdikleri için ona geçtim.fakat bebeğim kaka yapamaz oldu iki günde bir şuan 3 aylık Aptamil yağlı bebelqcta yok ve hiç doymuyor meme reddide başladı siz hangi mama kullanıyorsunuz ?