Gamze1761 Valla benim ruh hastası bir bağırıyor bazen kulaklarım kanıyor ardından gülüyor en çok da babasına yapıyor bunu. Bir yerde okumuştum mutlu olduğunda yaparlarmış en çok, oğlum babasını çok seviyor onu görünce mutlu oluyor o yüzden yapıyor, birde anneannesiyle görüntülü konuşurken kahkaha atıyor çığlıkla birlikte resmen, ikisinede aşık bana pek tepkisi yok. Beni görünce yine geldi tipini sevdiğim diyor sanki😂 Yada eline sevdiği bir oyuncak verincede yapıyor biz suan beş aylığız ve opera sanatçısı gibi bağırıyor şuan evde 😂😂