Anne1254 Ya neden mememi sürekli ısırıyor ve ben emzirmek istemiyorum o kadar çok ısırıyor ki koparacak gibi iki gündür dişinin biri çıktı diğeri de çıkacak sanırsam ama bu kadar acı hissetmek beni mahvediyor. Ne yapabilirim yardım edin sekiz ay 15 günlük
Tortilla Anne1254 kızımında 6 dısı war 8 aylık basta bır ıkı ısırdı sımdı ısırmıyor cok korkunc gerçekten😂
Benanneyimanne Anne1254 6 ay 20 gunluguz 8 dişimiz var 2 gun once ısırdı ve çektı sankı kopacak sandım bır baktım kanamıs resmen yırtmış eti 🥴🧐😅 tabı ben sıfır ses kendımı sıktım tepkı vermemek ıcın yoksa yıne yapacak emınm hala cok acıyor ama bırdaha yapmadı
Hsrtgndz Anne1254 bizde ayni 7aylik koparacak diye korkuyorum bazen 2disi var konuşarak mırıldanarak ısırıyor ☹️
BalDoruk Anne1254 8.ayda emzirmeyi birakmak zorunda kaldim cunku isirdi canimin acisina bi bagirmisim yanlisikla sonra bidaha emmez oldu denedim ama emmedi.
Fatmacicek Geçen hafta bizimde öyleydi . Gözüme bakıyordu tepki veriyormuyum diye . Ben dislerimi sıktım belli etmedim. Şimdi yapmıyor . Bence caktirmayin yeni oyun arayışında demekki . Can yanıyor anlıyorum ama elden bişey gelmiyor . Şuan bizde 8+23
Anne1254 Fatmacicek ya bilemedim oyun mu yapıyor dersiniz ben istemsizce bağırıyorum acıdı diye ama gözümün içine baka baka ısırıyor 😞
Saglikci 1 yaşını geçti şu aralar tekrar ısırıyor azı dişleri sebebiyle. O zamanlar da çok ısırırdı, ben ahh acıdı diyip memeyi kapatıyorum. İşe yaradığını söyleyebilirim. Aslında tepki vermemek lazımmış ama yapamıyorum o anlık refleksle
Baldaanadam Anne1254 benim oğlumda yaşına girecek 10 gün sonra Allah izin verirse azıları çıkıyor ama felaket bir anda ısırıyor ben o an refleksle bağırıyorum acımdan yavrum gözlerimin içine bakıp dudaklarını büzüştüruyor inş unuturlar ve yapmazlar o anki acı çok kötü 🙈