Benimde eşim pozitifti bize belirti olmadığı için test yapmadılar bebeğimde o zaman burun akıntısı falan vardı ama bilemiyorum.ayrı odada yattı maskeyle kapıya yiyecek bıraktım bol su meyve sebze etli yemekler yapmaya çalıştım lavabo ortaktı her kullanımda çamaşır suyuyla temizledim son bir kaç gün artık çok sıkılmıştı tv odasına geldi oturdu koltuğa örtü serdim ama biz başka odada oturduk sonra odağı çamaşır suyuyla her yeri sildim bir saat havalandı öyle oturduk zor zamandı stresi çok kötü panik yapmayın geçecek inşallah hele durumu hafifse hiç stres yapmayın