YigitAlpinannesi çok çok geçmiş olsun 40 günlükken aynı şeyleri yaşadım yazınızı okurken 18 günlük yoğun bakım süreci gözümün önünden geçti çok zor bi dönem geçmicek hiç bitmcek gibi geliyo ama bitiyo çok şükür moralinizi yüksek tutmaya çalışın diğer türlü yavrunuza faydanız olmaz maalesef benim oğlumda antibiyotik alerjisi de gelişti o yüzden o kadar uzun süre kaldı etki edebilicek 3 antibiyotik varmış biri ülkemizde yoktu diğer ikisi kullanılıyodu fakat birine de alerji çıkınca kalan tek ilaçla iyileşme süresi uzadı şuan 5 aylık herşeyi geçti çok şükür ama çok dikkatli büyütmek zorundayım 2 yaşına kadar hasta olmamalıymış hastane dışında iyileşmesi zor olurmuş kalabalığa girmesi havasız ortamda kalması da yasak uzun bir mesaj oldu kusura bakmayın yaşadığımı bir ben bir allah bilir aklınıza takılan bişey varsa yardımcı olmak isterim