2 aylıktan beridir gece gündüz hep aynı saatlerde uyuturum zaten uykusu da gelir. Ha bazen kısa bazen uzun uyurdi. Şimdi 4 aylık oldu gündüz uykularına direniyorrr. Ama ben bu uyku işine kafayı çok takmıştım 2 aylık bebege de çok yüklendim bu konuda, çok agladigim oldi neden uyumuyossun diye. Özellikle gündüz uykularında. Ama şunu öğrendim ki ilk 3 ay düzen falan beklemeyin. Ha yapmaya çalışın ama olmuyorsa da kendinizi yıpratmayin 😀 o aylarda 3+1 uyku oluyor. +1 olan şekerleme uykusu. Bizde hala 3+1 şeklinde gidiyoruz.