Arkadaşlar kıızm 16 aylık parmağını 3. Ayından beri emiyor. Emzik kullanmadığı için normal dedik en başlarda ama kaç aylık oldu bırkamaya da niyeti yok gibi.. Birkaç kez elini falan sardım, doktorumuz da öyle demişti. Ama uykusundan oldu, yinede parmağını emmekten de vazgeçmiyor. Bu aralar hele hep ağzında emziriyorum ağzında, öğünlerini veriyorum ağzında acaba doymuyor mu? Dişlerden de şüpheleniyorum, gece uykusu da kalmadı. Kaç defa uyanıyorum hiç bilmiyorum. Bu arada defalarca bu konuyla ilgili postlar açtım ama kimse yazmadı. Lütfen başından geçen muhakkak ki birileri vardır yazabilir mi.? Ne yapacağımı şaşırdım çünkü.