Kızlar oğlum dokuz aylık artık kendi kendine uyumayı öğrendi bu şekilde uzun da uyuyor. Nasıl mı oldu uykusu geldiğinde odamıza götürdüm yatağın üstüne bende uzandım biraz ağladı kucağıma aldım sakinleştirdim pis pis süpürge sesi açtım( bu arada oğlum hep bu sesle uyur) sonra poposuna ve sırtına elimle pis pis yaptım saçını okşadım yanında olduğumu hisettirdim anini ovdum o şekilde çok şükür iki gündür desteksiz uyuyoruz devamı gelir inşallah 💙🌼🧿🧿🧿