Oykum26 Civciv3535 araştırmadım hiç 9 aydır prima kullanıyoruz pişik falan yapmadı hiç indirimdeyken alıyorum hep uyguna geliyor onun için
annesinin_kizi Civciv3535 valla cenım hesaplı istersen bimden al Ama ben fiyata bakmadım molfiks kullanıyorum hepsi burada dan alış veriş yapabilirsin indirime giriyor
Minikkusuumm Civciv3535 sleepy alıyorum ben arada bi sıdiriyo ama sanırım çok dolduruyo o yuzden pişik falan yapmayınca önemsemedim bende kullanmaya devam hesaplimi bilmem ama pahalı markalara gore iyi 🤣
PasaAnnesii Civciv3535 ben 3 aydır molfix kullanıyorum migrosa ikincisi yüzde 60 indirim oluyor her ay uygunsa geliyor 90li paket alıyorum carrefour da da indirime giriyor
gmzekrsu Civciv3535 baby turco dogadanda uygun oluyo aylik paketi sizdirma falanda yapmıyor bizde molfix püre softtan buna geçiş yaptik oda çok güzel bi bez
Birponciginanasi Civciv3535 Komili kullanıyorum hem hesapli hem dogal hem sizdirma yapmıyor 30 lu paketlerini 18liraya alıyorum askeri kantinden normal yerlerde ise 20den başlıyor kktcdeyim. Türkiyede cok pahali olmamasi lazım
Fulyaalinmina Civciv3535 goon bez kullaniyorum hem hesaplı hemde çok rahat ettik şuan külot bezini kullanıyoruz hatta çok süpermiş
Sibel0751 Fulyaalinmina kullandgnz hangisi acaba mavi paketmi sari mi ben mavi aldim cok adi cisi oldugu gibi disarda incecij bez
MerveToprakk Civciv3535 Migrosun ve şok marketin bezi güzel. Ben pahalı bez hiç almadım. Pahalı bez iyi bez diye bir şeyi de kabul etmiyorum varsa bunu savunan😂 bebeğim pişikte olmadı beze vereceğim bolca parayla başka bir şey alirim.
Fulyaalinmina Sibel0751 sarı olan pakedi kullanıyorum canım mavi almadım ama hiç öyle olmadı bütün gece duruyor hiç taşırmadi cisi de
momofemir Migros sanal marketten alıyorum ikincisi %60 indirimli oluyor çok Uygun’a geliyor. Sleepy natural