Belinay12 elifiii canım sutum olsa mamayi asla vermem hala sutum az geliyor vermek zorundayım suanlik 20 veriyorum
elifiii Belinay12 yanlış anladınız mama vermeyin demiyorum, ancak memelerinize sütünüzün inmesi için emmeyi teşvik etmeniz gerek.. doğum kilosuna göre mama hazırlamanız lazım doktorunuz size kaç ml hazırlamanız gerektiğini söyleyecektir, danısabilirsiniz.
Belinay12 Ygz doymuyormus bugün doktor bu çocuk aç dedi aksama kadar ağladım ama 2 'den fazla yemiyor
Belinay12 elifiii canım inan o anlayınca bende ağlıyorum mama vermeyi asla istemiyorum ama şimdide göğüs ucu mu almıyor
Ygz Belinay12 canım neden ağlıyosun zamanla tecrübe edicez herseyi üzme kendini. Ayakta gezdirerek şarkı söyleyerek icirmeye çalış oyle icebilir. En az 30 ss icmesi lazım yani şırınga 5 ss desek 6 kere şırıngayla icirmen lazım. Ayrıca eğer 2 den sonrasını icmek istemiyorsa 15 dk beklet midesi dinlensin tekrar ver. Hatta yavas yavas 60 a kadar yükseltirsin😊
Belinay12 Ygz evet canım bende bugün 30 vermeye başladım doktor öyle söyledi ama onu öyle görünce dayanamıyorum ağlıyorum 😏
Secilyurttss Belinay12 5 ml=5 cc ediyor 30 cc vermen lazım 2 sırınga degil 6 sırınga vermelisin bu arada hemşireyim ondan biliyorum ayrıca bende bebelac verdim 30cc veriyordum doktorumun önerisi
Ygz Belinay12 ağlaman normal lohusa psikolojisi ama moralini daima yüksek tutmaya çalış her konuda sütün artsın 🌸