Merhaba ilaç kullanmam gerektiğinden ötürü çocuğumu 1 hafta emzirmedim bu süreçte memeden soğumuş bir daha almak istemedi sağdım mama derken hala almıyor artık o kadar azaldı ki damla damla 30 Cc anca mecbur mama vermeye başladım . Su da içsem vs olmuyor bu süt artırıcı damlalardan mi alsam ne önerirsinz şuan az da varken tamamen yok olacak korkuyorum