Günaydın güzel anneler, Ben açılmış başlıkları da inceledim ancak yeterli bilgiye ulaşamadım. Bilgisi olanlardan yardım bekliyorum. Bebeğimle ilk uçak yolculuğum olacak ama nasıl olacak diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Tek olsam alışkınım. Mesela xrayden geçerken bebeği napcam, tek başımayım. Arabasını alayım dedim arabasının da katlanıp xrayden geçmesi gerekiyormuş. Çocuğumu mu tutcam onu mu katlıcam. Bir de mesela arabayı da tartıyorlar mi? Bilet de 15 kg benim 10 kg oğlumun yük taşıma hakkı var yazıyor. Onun dışında hiç bir bilgi yok. Pegasus müşteri hizmetleri de çok saçma ulaşamıyorum ki sorularıma cevap bulayım. Kangurumuz sling onu alsam xrayden geçerken çıkartırlar mi acaba? Ceketleri çıkartıyorlar ya. Slingi çözsem orda yerlere değecek. Gitmeden stresi başladı valla. Uçak yolculuğu yapan anneler baştan sona herseyi anlatırsa çok sevinirim. Kandilinizi de bu vesile ile kutlarım 💐🤗