Mercimepinannesi Bim şok ya da A101’e gelen oyuncaklardan Kitaplardan alıyor musunuz? Bebeğim 7 aylık dün şoktan bi iki parça bişe aldım ama sonradan pişman oldum kanserojen midir falan diye bu ce belgesi falan ☹️
ArasSeda Mercimepinannesi ben de alıyorum maalesef oyuncaklar o kadar pahalı ki hangisi uygunsa onu alıyorum zaten plastiklerin çoğunu yıkamadan eline vermiyoruz sürekli de yıkıyoruz ki çok uzun zaman oynamıyorlar zaten
Darkrosewater Mercimepinannesi bu kadar ince düşünmeyin derim sakınan göze çöp batar biz ce belgeli oyuncaklarla mı büyüdük sanki, bende alıyorum aldım da ki milyonlarca kişi de alıyordur
[silindi] Mercimepinannesi sanmıyorum canım takma kafana burda çoğu annemiz alıyor öyle olduğunu sanmıyorum bende yeri gelince alıyorum 🌸
17112020 CE isareti var mi alirken ona bakin…bn sıkıntı olacağını düşünmüyorum merdiven altı üretim satmazlar oralarda
ozge3747 ArasSeda Mevzu yıkamak değil ki, plastiğin içinde kimyasal ve kanserojen madde olup olmaması. Ama ben de alıyorum zaman zaman beğendiğim şeyler. 🤷♀️
ArasSeda ozge3747 evet anladım haklısınız da bir milyoncudaki gibi oyuncaklar satılmıyor çoğu lisanslı oyuncaklar oluyor bilmiyorum şuan bende tereddütte kalıyorum 🤦🏼♀️
Kagansmother Iciniz rahat etmiyirsa kaliteli oyuncaklarin 2.ellerini tercih edebilirsiniz bebe cruzdan ama cok sikinti olacağını sanmıyorum
Mercimepinannesi Kagansmother öyle ama onda da başka türlü sıkıntılar var… hem 3 çocuk bilmem ne diyorlar hem de bebeklerin en ufak ihtiyaçları dünya para nasıl olacak böyle bilmiyorum gerçekten…
ArasSeda Mercimepinannesi bir diş kaşıyıcısı 100 lira olduğunu bile gördüm nasıl olsa alınacak şeyler alınıyor diye fiyatları uçurdular benim bebeğim 4 aylık daha öncesinde yeğenlerime hediye alıyordum bu kadar pahalı değildi şu son zamanlarda özellikle pandemiden sonra arttığını izlemledim
Mercimepinannesi ArasSeda evet bi de insan hadi alayım diyor bu defa bebeğin sevmeyeceği tutuyor boşu boşuna kalıyor o oyuncak öyle ortada ya da iki bakıp atıyor bir kenara ne bileyim..