10.5 aylık kızım memede uyuyan bir bebekti doğdu doğalı ama uykularımız perişan olunca desteksiz uykuya geçtik beşiğe yatırıp biberonu veriyorum bitince emzik verip pış pış uyuyor kendi kendine bazen pış bile yapmıyorum ama gece yine saat başı uyanıyor her bir uykuya dalış süresi 1 - 1.5 saat sürüyor
hepsini geçtim sabah 8 de uyansada gece 11-12 de uyuyor 9 -10 da uyansada 11-12 de uyuyor
o kadar geç uyuyor ki tüm gün enerjim bitiyoe çok öfkeleniyorum artık☹️ Akşam 8 de uyutuyorum 1 saat sonra uyanıyor ve asla geri uykuya dalmıyor gece 11-12 olana kadar ayakta kalıyor. Işığı açmıyorum odadan çıkmıyorum sakinleştiriyorum ama yok kıyametleri koparıyor uyumamak için nefesi kesilene kadar ağlıyor
2 gündüz uykusu yapıyor 1 saat biri 1.5 saat biri sürüyor son uykusu 5 en geç 5.30 da uyanmış oluyor ama neden böyle geçe kalıyor neden gece 10 kez uyanıyoe hala dişimiz yok ama dişten değil çünkü mızmızlık sandı ağrı vs hiç belirti yok