Bizde iki gündür aynı şeyi yaşıyoruz 38.4 ateşleyiz doktorumuz ilaç verdi üşütmüş dedi :( ateş-i düşürmek için çorap vs çıkardım hep,lavanta yağlı mendille sildim heryerini rahatladı bayağı. Allah yardımcımız olsun çok zormus evladın hasta olması ilk defa yaşıyorum inşallahta hemen geçer 🙏🏻🙏🏻