Kızlar yaa oğlum 2 ay 1 günlük once sleepy ile başladık sızdırdı, sonra prima yine sızdırdı, en son baby turco diğerlerine göre daha az sızdırdı ama sonucta o da sızdırdı 😭😭😭 şimdi soruyorum sizlere sorun bende mi ben mi yanlış bağlıyorum?? Ne yapayım ben bir öneriniz var mı bıktım zibin ve pantolon degistirmekten😭 bu arada bir bez maksimum 3 saat kalıyor gece de dahil buna. Yazdığım bezlerin 3 numarasını kullanıyoruz oğlumun kilosu 5750