13 ay 24 günlük.inanılmaz şekilde uykusu var ve uyumuyor eşimde yok acayip yordu beni . Bebeklerinizde bu ayda yaşadınız mı aynı durumu ?gerçekten normal değil atak haftaları daha önce yaşadık ama bu hepsinden daha yorucu oldu 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Atak haftası hesaplamaya baktığımda 35 günden oluşuyormuş ve bu 1. Günüymüş 34 gün daha mı böyle geçecek ? 😭😭😭