Arkadaşkar bebegim altı aylık erkek bebek
Uyku problemi yasıyoruz sanırım yani normal uyutuyorum ayagımda sallayarak yatagına koyunca uyanıyor birdaha sallıyorum bir saat uyuyor yine kalkıyor bütün gecw bu sekilde tekrar ediyoruz her saat bası kalkmaktan yoruldum inanın ne uyku ne sinir sistemim kalıyor acaba bir sıkıntısımı var yani ben hiç kendi uyumaya alıştıramadım edemedim npıcam blmiyorum