babyfaceee Eslem22 benim kızımınsa yuvarlak çok güzel kafası va4di bi tarafı yan oldu Deli olcam napiyosam bi tarafa yatiyo yaa
Eminep Eslem22 Doğunun neresi ? Genelde bakıyorlar d vıtamını vermeye özen göster ve sürekli yönünü degıstırerek uyut hep aynı tarafa yatırma canım
Eslem22 Gurbetozkan ben dikkat ediyorumda ama çok tuhaf duruyor her gören bebeğin başı yamuk diyor :(
Eslem22 Eminep şırnağın bir köyündeyim canım sağlık ocağında sürekli öyle doktor ve hemşire olmuyor zaten
Funda86 babyfaceee destekli yatirmanız lazım.benim oğlumunda iyice yamulmuştu destekle aylar sonra toparlamaya basladı
Eminep Eslem22 bizde doğudayız canım meslek geregı ama sıkıntı yasamadık çok şükür 🤲🏻Allahım yardımcınız olsun
babyfaceee Funda86 dönüyo bi şekilde ona özel yastık adım o bile kâr etmedi kıyameti kopardı sıkıntıya gelmiyo hiç 3 aylik
Funda86 babyfaceee bizimde dönüyordu ama azda yatsa o kar.biz şimdi 6 aylık olduk hemen hemen düzeldi sayilir.2 kez doktora götürdüm bu sebeble.en son kask tavsiye etti.ama kullanmadım
SerpilAkbulut Eslem22 benim bebeğinde öyleydi canım toparlıyor kırma sivri olan tarafa doğru yatırmaya calis elinle ov falan düzeliyor küçük daha bebeğin 4-5 ay gibi toparladı benim bebegim yanlış hatirlamiyorsam