Ozgenergis Ben ilk gece hariç agrı cekmedim ama agrı esigim yüksektir. İlk gece tansiyonum cok düstügü için yürüyememiştim. Yürümek , bol su içmek iyi geliyor. Herkesin agrı durumu farklı, eve cıkınca da mutlaka dinlenin ama evde hareketsiz kalmayın odanızda adımlayın mutlaka. saglıkla büyütün, 💐