Herkese merhaba. Kızlar bebeğim yarın kırk günlük olacak şimdiye kadar sutum artsın diye sağdigim sütleri kaşık biberonla verdim. Normal biberon hiç kullanmadım meme reddinden korktum. Ancak şimdi de mememde durmuyor, sut akışı yavaşlasa sinirleniyor ancak kaşık biberonla verince lıkır lıkır aktığı icin içiyor. Biberona alışmasın beni bırakmasın diye kaşık biberonla cebellesirken bu sefer kaşığa alıştı sanırım. Bilseydim hiç uğraşmazdım verirdim biberonu çektiğim çile yanıma kar kaldı. Basına böyle bir şey gelmiş olan var mi ?