Serifege en geç 11de uyuyordu artık uyumuyor gündüzleride uyuyor akşam üzeri 5-6 gbi uyurdu bi daha uyutmazdım 11de tamamen sabah 9a kadar uyuyor oluyordu artık uykularımız kaçtı kaç saattir sallıyorum hala uyumuyor ıkıldamalı sesler çıkartıyor nasıl geçicek böyle bilemiyorum