Balkokulumm Başlığı görünce gülümseyerek tıkladım :) oğlum 14 aylık ve 2 hafta öncesine kadar inanılmaz korkuyordu . Korkudan hem tir tir titrer hemde ağlardı . Tesadüfen bir arkadaşım geldi , bende bu durumdan dert yandım evi süpüremiyorum vs. Kız dedi ki sen oğlunla ilgilen ben süpüreyim . Nasıl oldu anlamadım önce ağladı sonra dikkatle izledi . Arkadaşım yavaş yavaş yaklaştı uzaklaştı makinayla . Makina yaklaştıkça kaçıyor , uzaklaşınca mesafeli bir şekilde takip etmeye başladı . Bende o andan itibaren kucağıma alarak süpürmeye başladım hergün biraz biraz . Ve böylelikle sonunda başardım. Şuan ki durumumuz : süpürge makinasını elinden bırakmıyor , odanın ortasından kaldıramıyoruz bile. Veeeee tamtersine şimdi de makinayı kapatınca kızıyor ağlıyor 😂 hep çalışsın istiyor . 😂😂