Sevilayi çıkar çocuk boğulur falan allah korusun yaa bence çok çok erken zaten ben inanmıyorum öyle şeylere de yapma 1 ay ne ki yavrunun cildi hassas 😔 eşimde sarılıktan dolayı tesbihini taktı ayak bileğine ama bi kaç gece onu da zorla yani baktım ama inanmış izin verdim bi kaç gün kırılmasın diye oda.ayak bileğine göre küçük yap geceleri tak gevşek olsun.ama hemen şimdi kalk ve çıkar onu lütfen yavruna yapma bunu allah korusun kollasın inşallah 🙏🏻