Kızlar iyi geceler, önerinizi ihtiyacım var.bebegim 2,5aylik baş hareketleri daha da gelişti uyurken.ayni Zaman da kusmalarida arttı.reflu yatağında yatırıyordum ancak artk ondada kayıyor yorganın altnda kalıyor.gece kusacak nefessiz kalacak diye ödüm kopuyor uykuya dalamiyoruk bir türlü.öhö dese panikle kalkıyorum.yastik koyuyorum ama yinede yeterli degil gibi.nasil yatırıyorsunuz bebislerinizi.