Deletedmom5151 Ya oğlumun vücut ısısı soğuk geldi 34 buçuk falan oluyor bazen düşüyor üzerini örttüm havlu falan ısıtıp koydum göğüsune bu seferde terliyor korkmaya başladım vücut ısısı düşerse bişey olur diye gözüne uyku girmiyor üstü de ince değil napim ya
Annesirintugceuzun Deletedmom5151 Eviniz soğuk mu? Vücut ısısının düşmesi tehlikeli diye biliyorum. Takip edin bence de. Çocuk acile götürün devam ederse 😓
sarilokumumm Deletedmom5151 devam ederse bir acile götürün inşallah geçer bende öyle yaşamıştım düşmüştü farklı dereceyle de ölçtüm o da normal çıktı kafasına bere ayağına bi kat daha çorap geçirince iki ateş ölçerden de baktım normale döndü takip edin umarım düzelir
Deletedmom5151 Annesirintugceuzun evde soğuk değil yani banyo yaptırmıştım ondan sonra oldu yada öncesinde fark etmedim bilemiyorum
Deletedmom5151 Yokmu bı fikri olan acaba hipotermi falan olur diye endişe ettim şimdi ölçtüm 34.7 çıktı
Deletedmom5151 sarilokumumm corabiyla uyuyor şu an üstünü değiştirdim yine bakalım devam ederse gideyim bı acilde ne yapılıyor acaba bunun için
Deletedmom5151 Ygz 26 aylık şu an uyuyor ama üstünü çok örttüğm için terliyor sadece akşamda gayet iyiydi hal hareketleri onda da soğuk gelmişti vücudu gozlemedim
Ygz Deletedmom5151 Siz yinede bi acile götürün içinizde rahat etsin bence çok düşük geldi vücud ısısı bana.
Ygz Deletedmom5151 yinede 35 derece de düşük hipotermi geldi benim aklımada açıkcası. Eşiniz gelene kadar siz sıkı giydirin bebeğinizi üstüne bişeyler örtün ve devamlı ölçün. Uyanık mı acaba ? Konuşturmaya çalışın genel durumuna bakın ten rengi soluk mu kontrol edin. Umarım biran önce düZelir vücut ısısı
Deletedmom5151 Ygz yanıma yatirdim geri üstünü de çok goydirince terliyor fazla ortunce su içinde kalıyor uyuyor şu an
Aslihan1621 Deletedmom5151 bence çok sarmayın terini güzel kurulayıp normal giyindirip örtün ter de vücudu soğutur bence kötü bir durum yok ama siz bilirsiniz yine de benim oğlumda terleyince vücudu soğur yine yanlış yanıltmayayım sizi takip edin biraz daha bir de çocuğunuzu uyandırın isterseniz
Ygz Deletedmom5151 peki siz üstünü örtmeden ölçtünüz değil mi ilk etapta ? Yani terleyip soğuduktan sonra ölçmediniz ?
Deletedmom5151 Aslihan1621 terledikce soğuyor onu da fark ettim altına battaniye açtım bu seferde çok terliyor ben bile tişört ile terliyorum şu an yani
Deletedmom5151 Ygz aynen ilk başta ölçtüm banyodan sonra işte nemli gibiydi vücudu üşüyor diye yelek verdim giydirdim çıkardı istemedi çorbanı falan da eklemedim şu an zıbın değiştirdim terliyor üstünü orttukce
Ygz Deletedmom5151 terleyip soğuyuncada düşüyordur illaki vücut ısısı. En iyisi doktora sormak yoksa böyle ikilemde kaldıkça bütün gecenizi zehir ediceksiniz endişeye kapılmaktan.