Simaybaran06 2 aylık bebeğim bazen 5 dk bazen 10 dk bazen 7-8 dk emiyor bu normal mi tutkunuyor acaba neden az emiyor doymuyor mu şüphesini giriyorum cisinide yapıyor sizler nasıl emiyor bebekleriniz 🤔
Neslina Simaybaran06 doktorumuz bize sütün çok geldiği için hemen doyuyor demişti eğer kilo alımı normalse çişinide yapıyorsa bebeğinizi muhtemelen doyuyordur. Endişelenmeyin büyüdükçe daha az emiyorlar 5 ay 25 günlük oldu bizmki emme sürelermiz çok kısaldı. Tanzikli geliyor tıkanıyor bile emerken
Tosbikiim_0606 Simaybaran06 bizde 2bucuk ayligiz bizdedir 2 3 haftadır var bende post acmistim bi bak istersen duymasa ortalığı yıkarlar cidden tanzikli geliyorsa sutun 5dk karnını doyuruyo demekki
Dorukmomy Simaybaran06 süt emmesi dk ile ölçülmez kimi bebek yarım saatte yavaş yavaş emerken kimi bebek 5 dk memeyi boşaltır. Dk ya takılmayın doyuyordur doymasa ağlar
Simaybaran06 Neslina evet emerken hızlı gidiyor bazen genzine gidiyor ağlıyor doymasa uyumaz sanırım 🙈 birazda bizim gazimiz var ağlayınca susmuyor
Neslina Simaybaran06 çokgittiği için karşılayamıyor bebekler o zaman da sinirlenip ağlıyorlar gazdan bizde çok çektik kolaylıklar diliyorum bende doymuyor sanıyordum.. umarım gaz problemini z uzun sürmez 🙏🏻biz 4 ay çekitk ve kolik bir bebekti
Simaybaran06 Kilo.alimi iyi çok şükür asimizi yeni olduk biraz erken doğdu o yüzden bu kadar evham yapıyorum 34+3 doğduk sizlerinde böyleyse yaşayan varsa sorun yok demektir teşekkür ederim herkese gaz sancısı inşallah geçer kısa sürede