Serife2705 Arkadas lar bebegim 1 ay 19 gunluk bugun sadece bı kere kakasını yaptı bu normal mi yoksa sutum yetmedıgi için mi
Rehberogretmen Serife2705 kaka sayısından ziyade çişli bez sayısına bakmanız gerekli. 5 ten fazla çişli bezi varsa yeterli. Anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması bile normal sayılır. Sıkıntı yapmanıza gerek yok. 1 de normal😊
Ayca_ogun1 Serife2705 bizimde öyle olmuştu hatta 8 gün yapmıyordu ama sonra düzene giriyor doymasa çiş te olmaz ve huysuz olur hiç uyumaz bebeğiniz
Senizinc Serife2705 Benm bebegim de 2 ay 20 günlük 2 günde bi kaka yapıyo günde 1 kere kilo alımımız normal ananem kaka yapmıyosa etleniyodur diyorr 🙂
Serife2705 Rehberogretmen cişli bezi vardı ama kaka yapmayınca merak ettim sureklide agladı mızırdandı o yuzden
sarilokumumm Serife2705 kakayı 10 güne kadar yapmaması normal çişli bezi oluyorsa doyuyordur benim sütüm yetersiz doyurmuyor mesela tüm gün versem tüm gün tek bezi çişle dolduramıyor kilo alımıda çok çok az oluyor mama meme olarak gidiyoruz