Mrvcymz12 Bugün bebeğim kaka yapamadı ve çok zorlanıyor ıkınıyor normalmi sizce doktor 10 günde yapamaya bilir dedi ama çok ıkınıyor kızlar sizlerin bebeklerinde oldumu eğer olduysa ne yaptınız
nurkal Mrvcymz12 normalde üç kere yaparken bi gğn hiç yapamamıştı bacaklarını ileri geri itip zeytinyağ ile altını yağlayıp orasına hafif masaj yapmıştım çıkarmıştı
aysanar Mrvcymz12 benim doktorum bir çay kaşığına yakın zeytinyağı verebilirsiniz demişti. İki gün yapamazsa ben zeytinyağı veriyorum. Poposuna da sürüyorum. Bide karnını ısıtıp masaj yaparsan iyi gelir
Ozdmrkbraa Mrvcymz12 zeytin yağı sür masaj tap poposuna ayaklarının altına sıcak su koy canım rahatlar biraz
Elmass1 PyrZ35 debridat bebeğim de kullanıyo normalde sabah aksamdi sanki biraz ishal oldu gibi gelmişti şimdi sadece sabah veriyorum . Siz nasıl kullandıniz bi de kullanirken kaka sıklığı ne kadar di bazen 3 gun yapmiyo yine
PyrZ35 Elmass1 sabah akşam verdim 1 çay kaşığı 3 ay boyunca içti benimki kakasını yapıyordu hergün ama taş gibi yapıyordu makatı 3 yerden çatlamıştı ıkınmaktan
Elmass1 PyrZ35 ilaç bişey yapar diye korkumdan yarım çay kaşığı veriyordum bende 1 çay kaşığı vericem artk çünkü yapmiyo dünden beri
PyrZ35 Elmass1 valla kuzum bana çevremde ikiler yok ilaca bagırsakları alışacak verme verme deyip durdular ilk vermedim baktım çocuk mafoluo 5 ay kesenden verdim hiçte alışkanlık olmadı sen korkma
Canan27 PyrZ35 ben yine fitille yaptırdım 4. Günde huzursuz du acile gitsem lağma yapacak hiç isyemesemde fitil yaptım
ebrucakl Bebeğim 10 günlük dün bugün üst üste yarım fitil verdim kakasını ancak öyle yaptı. Fitilin zararı olur mu ?
PyrZ35 ebrucakl cnm tabikide fitil çok iyi değil ama birşey olmaz korkma zaten doktorlarda vermez alalh korusun hepimiz veriyoruz fitil ihtiyaç olunca maalesef
123a Benim kızım 5 aylıkken 15 gün yapmadı götürdüm doktora tahlilleri yaptı hiçbir şey çıkmadı şurup verdi kullandık ve sonunda yaptı eğer ki kızını çıkarıp rahat diyorsa endişelenmeyin