GunesliHayat ikizbabymom aynen öyle sağlıkları yerinde olsun da kilo alınıp verilir.bende postu açan arkadaşa bunu demek istedim zaten.Allah tüm evlatlara sağlık versin 🙏🏻
ikizbabymom GunesliHayat çünkü zayıf bebek sağlıksız bebektir algısı var toplumda eltimin kızı 4 yaşında 11 kiloydu ve 2 tabak yemek yerdi ağzı hiç boş durmazdı şimdi buna sağlıksız diyebilirmiyiz
Fasulyeninannesi 9004 oglumda aynı durumdaydı doktora goturdum vitamin degerlerine bakıldı çok ıyı dedı doktor sizde götürün isterseniz belki yapısı böyledir kılo alımı yavastır saglıklı oldugu surece sorun etmeyın hem genel olarak o aylarda yavas alıyorlarmış kıloyu bız kac ay aynı kılo da kaldık
9004 Fasulyeninannesi götürdüm vitamin alıyor kasım ayından beri ama almadı kilo balık yağını yeni aldık bakalım insallah..ya çok kilolu olsun demiyorum sadece ortalamayı yakalasak bana yeter ama galiba olmayacak 🥺her gören zayıf diyor biliyorum ama elimden bisye gelmiyor her çeşit yapıyorum yemediği zaman hayal kırıklığı..elhamdulillah şimdi az da olsa yiyor önceden aç geziyordu ve eziyet ediyordu sütte yetmeyince bana sarıyordu sürekli emmek istiyordu zaten o yüzden almadık kilo kaç ay mamayı bıraktı KESK’e bırakmasaydı ama iste bir anda soğudu mamadan..şimdide üzülüyorum hep ya daha kötü olursa diye korkuyorum..
GunesliHayat ikizbabymom malesef çok yanlış bir algı.bazı bebekler yer yer kilo almaz yapısı minyondur,bazıları az yer tombul tombul olur su içse yarıyor denir ya.en önemlisi sağlık,doktor en doğru kararı verecektir demişim zaten arkadaşa yazdığım ilk cevaptada
GunesliHayat burcakdogatoprak ben zaten az demedim kilosuna,orda dikkat çekmek istediğim nokta bir kaç aydır aynı kiloda yani bazen kilo almıyorlar diyerek post açan arkadaşı biraz rahatlatmaktı.
burcakdogatoprak GunesliHayat anladım canım bazen ortalama bir değer bile olsa zayıf diye üzülüyorlar illa çok tontiş olsun istiyorlar onları görünce üzülüyorum biz napalım 😁 Sağlıklı olsun yeterki bebişler🙏❤️
inciperininannesi 9004 benim kızım 13 ayından beri 11 kilo su an 18 aylık kilo alımının durduğu zamanlar yani. Ama kan tahlili isteyin mutlaka.
Ses6052 9004 17 aylık 13 buçuk kilo canım her bebek aynı olmaz değerlerine bi baktırın derim alması gereken vitamin mineral değerleri iyise endişelenmeyin
Klc-tgba Efe123456 inçe öğütülmüş yulafı sütle pişirdim sonra az ılıyınca bal ile karıştırdım içine muz ilave ettim muzu ister ezip koyun ister minik minik doğrayın farketmez sonra irmikli şeyler yaptım irmiği sütle pişirdim içine bal muz koydum gün kurusu ile yaptım