Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir. Bende şansının kullanıyordum ayrıca gümüş kapağımda vardı. Öyle çok yaram olmadı ama yine de canım çok acıyordu. Bir arkadaşım kantoron yağı önerdi ev yapımı ondan aldım gerçekten bir gün sonra acım azaldı ve kullanmaya devam ettim. Daha sonrasında bir arkadaşım beş tabe kremi alıp karıştırmamı ve kullanmamı yaralarımın gececegını soyledı. Onu da denedim o da rahatlattı.
kremleri yazayım ama 100tl gibi bir rakam tutuyor
Fito
Anestol
Hametan
Fucidin
Adventan
20 ml karıştırıyorsun hepsını