Senabebek Merhaba anneler iyi geceler kızımın doğduğundan beri burnunda kasının biraz altında diyim yeşil damar gözüküyor bı sıkıntı değil diyorlar ama bilen var mı neden olur bu şey.
Baldaanadam Senabebek sorun değil canım eskiler buna arkası oğlan olacak derler 🙈☺️🤭doğruda demişler 🤭bendede var benim küçüğüm erkek ortanca kızımdada vardı şimdi yaşina girecek oğlum var hatta şimdi oğlumda bile var☺️☺️☺️
Utopikogretmen Senabebek benim oğlumda beyaz tenli ve bizde de çok dikkat çekiyor.gorenler arkası erkek yine diyor ama doğru mu bilemeyeceğim..Ben onun o damarını severimmmm❤
Minikkurabiyem42 Baldaanadam benim prensesimde var teyzesi. Çok beli ediyor beyaz ya bazen biri görse bu çocuk düştü mu diyorlar😂😆😍
dandiniko Baldaanadam bu gerçek mi acaba 😂 benim oğlumdada var oysa ben sonrasını hep kız hayal ediyordum 😕😂
Minikkurabiyem42 Senabebek kiz herkes diyor yap arkası erkek olacak beni bir gülme tutuyor tabi😆😆 ama galiba geçmiyor canim orasi ya