63 ile hamile kaldım 79 la doğuma gittim. 35 günlük şu an bebeğim 67 kiloyum yani 4 kilom kaldı sanırım bende hamile kaldığım kilonun altına düşeceğim. Kesinlikle emzirmek bir mucize bu konuda. Sezeryan doğum yaptım üstelik eve geldiğimde ödem olmaya başladı bacaklarımda ve hiç kilo vermemiştim enteresan çok şaşırmıştım sonra ilk 10 günde 10 kilo verdim hızla. Emzirmek beni de çoook susatıyor ve çok fazla tatlı istiyor canım. Tatlı yiyerek ve su ile yaşıyorum diyebilirim doğumdan beri :)